Pasar al contenido principal

Associació Dones i Homes Lliures

Josefina Juste. Cinco exilios y una militancia

josefina justePresentació del llibre: "Josefina Juste. Cinco exilios y una militancia".

La vida de qui s'exilia està plena de maletes per a continuar el viatge. Perquè darrere de l'exili hi ha històries de lluites i militàncies que es prolonguen. A vegades de generació en generació.

Els cinc exilis de Josefina Juste (França, Bolivia, Uruguai, Argentina i Espanya) reflecteix la història d'una dona militant, una 'jolivert' amb memòria, que va decidir prendre les regnes de la seua vida i participar en l'esdevindre dels episodis que va trobar en el seu camí, i van anar espentant-la d'un exili a un altre.

Ens acompanyaran

Tipo de convocatoria

4º Grup Obert de Lectura

Quart Grup Obert de Lectura

La Associació Dones i Homes Lliures propone para el próximo miércoles día 20 de mayo el cuarto Grup Obert de Lectura, los debates lectores de la Xarxa de Biblioteques Socials.

El tema elegido es "Introducción al fascismo de baja intensidad" y estará facilitado por Antonio Méndez Rubio.  El autor propone este término para referirse a una sociedad:

"en la cual la masa es cotidianamente aleccionada, ya no desde las delirantes soflamas del Reichstag sino desde la sugestión dulce de unos medios que nos quieren, y nos quieren porque, en tanto que consumidores, somos su obediente clientela. El mayor logro del

Tipo de convocatoria

Jornada: Recordant Pilar Molina i les dones lliures del món

Desde la Associació Dones i Homes Lliures os invitamos a la jornada en recuerdo de Pilar Molina que se celebrará el próximo día 7 de febrero a partir de las 19.30 h. en la Iniciativa Dàhlia, coincidiendo con la fecha de su despedida, el 7 de febrero de 2008.

El lugar elegido, la iniciativa Dàhlia, es el espacio que actualmente acoge el legado documental de Pilar, de cuya custodia y disfusión se encarga la Associació Dones i Homes Lliures, creada a voluntad de la propia Pilar.

Durante la tarde del día 7 se presentará el libro "Antonia Maymón: anarquista

Tipo de convocatoria